Необхідні документи для ОЦ квартир, кімнат, будинків.

Оцінка майна – це визначення вартості майна відповідно до поставленої мети, процедури оцінки, з урахуванням факторів, що впливають на об’єкт оцінки. Оцінка нерухомості – один із найпоширеніших видів послуг на ринку оцінки України. Найчастіше оцінка проводиться під час укладання договору купівлі-продажу, передачі майна у заставу, з метою бухгалтерського обліку, при страхуванні, передачі у найм, визначенні розміру матеріальних збитків.

Для Фізичних Облич

 Паспорт власника нерухомості;

Ідентифікаційний код власника нерухомості;

Документи, що підтверджують право власності на майно:

– Договір купівлі / продажу;

– Договір дарування;

– Договір міни;

– Договір іпотеки;

– Свідоцтво про спадщину;

– Свідоцтво про приватизацію;

– вирок суду.

Технічний паспорт на об’єкт нерухомості.

Для юридичних осіб

● Виписка/витяг з єдиного державного реєстру підприємств;

● Статут підприємства;

 Довідка про балансову вартість об’єкта;

 Короткий опис діяльності підприємства у довільній формі;

● Документи, що підтверджують право власності на об’єкт нерухомості:

– Договір купівлі / продажу;

– Договір дарування;

– Договір міни;

– Договір іпотеки;

– Свідоцтво про спадщину;

– Свідоцтво про приватизацію;

– вирок суду.

Технічний паспорт на об’єкт нерухомості.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *